ЛФХДАДК
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М2
|
Економіка |
— | 30 | 30 | 0 | 16 |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 30 | 30 | 5 | 5 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 20 | 15 | 1 | 13 |
|
М2
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 30 | 20 | 2 | — |
|
М2
|
Економіка |
— | 30 | 30 | 14 | 16 |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 30 | 30 | 0 | 5 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 20 | 10 | 16 | 13 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 30 | 15 | 10 | 13 |
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | 30 | 15 | 6 | 16 |
|
М3
|
Економіка |
— | 5 | 5 | 0 | 16 |
|
М3
|
Економіка |
— | 4 | 4 | 0 | 16 |
|
М3
|
Облік і оподаткування |
— | 19 | 19 | 0 | 0 |
|
М3
|
Облік і оподаткування |
— | 15 | 15 | 3 | 0 |
|
М3
|
Галузеве машинобудування |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М3
|
Галузеве машинобудування |
— | 4 | 4 | 0 | 0 |
|
М3
|
Галузеве машинобудування |
— | 14 | 14 | 0 | 0 |
|
М3
|
Галузеве машинобудування |
— | 4 | 4 | 0 | 0 |
|
М3
|
Автомобільний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М3
|
Автомобільний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М3
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 9 | 9 | 0 | — |
|
М3
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 10 | 10 | 0 | — |
|