ЛФХДАДК
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Економіка |
15 | 30 | 15 | 45 | 49 |
|
М
|
Облік і оподаткування |
9 | 30 | 21 | 57 | 62 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
19 | 30 | 11 | 69 | 102 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
15 | 30 | 15 | 56 | 102 |
|
М
|
Автомобільний транспорт |
20 | 30 | 10 | 69 | 103 |
|
М
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
15 | 30 | 15 | 76 | — |
|
М2
|
Економіка |
— | 10 | 10 | 1 | 49 |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 6 | 6 | 5 | 0 |
|
М2
|
Галузеве машинобудування |
— | 3 | 3 | 5 | 0 |
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 1 | 0 |
|
|
М2
|
Транспортні технології / на автомобільному транспорті |
— | 3 | 3 | 6 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування |
— | 6 | 6 | 2 | 0 |
|
М
|
Галузеве машинобудування |
14 | 30 | 16 | 24 | 16 |
|