«ДВНЗ» КЕК
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
М
|
Комп’ютерна інженерія |
n/a | 50 | 27 | 113 | 95 |
|
М
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
n/a | 55 | 30 | 60 | 47 |
|
М
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
n/a | 40 | 15 | 82 | 49 |
|
М
|
Телекомунікації та радіотехніка |
n/a | 45 | 20 | 90 | 40 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
n/a | 70 | 52 | 43 | 30 |
|
М
|
Залізничний транспорт |
n/a | 60 | 33 | 60 | 30 |
|
М2
|
Комп’ютерна інженерія |
— | 10 | 10 | 36 | 43 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 10 | 10 | 23 | 6 |
|
М2
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 10 | 10 | 13 | 8 |
|
М2
|
Телекомунікації та радіотехніка |
— | 15 | 15 | 13 | 9 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 10 | 10 | 7 | 4 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 20 | 20 | 15 | 4 |
|
М3
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 5 | 5 | 2 | 3 |
|
М2
|
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
— | 5 | 5 | 2 | 6 |
|
М3
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 5 | 5 | 0 | 2 |
|
М2
|
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
— | 5 | 5 | 0 | 8 |
|
М3
|
Залізничний транспорт |
— | 5 | 5 | 0 | 0 |
|
М3
|
Залізничний транспорт |
— | 10 | 10 | 3 | 0 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 10 | 10 | 4 | 4 |
|
М2
|
Залізничний транспорт |
— | 10 | 10 | 0 | 4 |
|