«ВНЗ» МП
ОКР | Спеціальність | БМ | ВМ | Контракт | К | К-2017 | Складові конк. балу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Б4Б
|
автомобільний транспорт Технічний |
— | n/a | 0 | 3 |
|
|
Б
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 25 | 25 | 6 | 4 |
|
Б
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 25 | 25 | 7 | 3 |
|
Б
|
Комп’ютерна інженерія Технічний |
— | 25 | 25 | 13 | 7 |
|
Б
|
Фізична терапія, ерготерапія Економічний |
— | 25 | 25 | 16 | 0 |
|
Б
|
Автомобільний транспорт Технічний |
— | 30 | 30 | 7 | 4 |
|
Б2М
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 25 | 25 | 0 | 0 |
|
Б3М
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3М
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 25 | 25 | 2 | 2 |
|
Б2М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 18 | 18 | 0 | 0 |
|
Б3М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | n/a | 5 | 9 |
|
|
Б3М
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | 12 | 12 | 5 | 9 |
|
Б2М
|
Комп’ютерна інженерія Технічний |
— | 25 | 25 | 0 | 0 |
|
Б3М
|
Комп’ютерна інженерія Технічний |
— | n/a | 0 | 4 |
|
|
Б3М
|
Комп’ютерна інженерія Технічний |
— | n/a | 1 | 4 |
|
|
Б2М
|
Фізична терапія, ерготерапія Економічний |
— | 22 | 22 | 0 | 1 |
|
Б3М
|
Фізична реабілітація Економічний |
— | n/a | 1 | 3 |
|
|
Б3М
|
Фізична реабілітація Економічний |
— | 25 | 25 | 6 | 3 |
|
Б2М
|
Автомобільний транспорт Технічний |
— | 30 | 30 | 0 | 0 |
|
Б3М
|
Автомобільний транспорт Технічний |
— | n/a | 1 | 32 |
|
|
Б3М
|
Автомобільний транспорт Технічний |
— | n/a | 4 | 32 |
|
|
Б3Б
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | n/a | 0 | 2 |
|
|
Б3Б
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | n/a | 0 | 9 |
|
|
Б3Б
|
Комп’ютерна інженерія Технічний |
— | 25 | 25 | 0 | 4 |
|
Б3Б
|
Фізична реабілітація Економічний |
— | n/a | 0 | 3 |
|
|
Б3Б
|
Автомобільний транспорт Технічний |
— | 30 | 30 | 0 | 32 |
|
Б4Б
|
здоров’я людини Економічний |
— | n/a | 1 | 0 |
|
|
Б4Б
|
фінанси і кредит Економічний |
— | n/a | 4 | — |
|
|
Б4Б
|
облік і аудит Економічний |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
Б4Б
|
комп’ютерна інженерія Технічний |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | 15 | 15 | 1 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 15 | 15 | 0 | — |
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування |
— | 10 | 10 | 1 | — |
|
М2
|
Фінанси, банківська справа та страхування |
— | 10 | 10 | 0 | — |
|
М
|
Автомобільний транспорт |
— | 30 | 30 | 1 | 0 |
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Облік і оподаткування |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М2
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | 15 | 15 | 1 | — |
|
М2
|
Облік і оподаткування Економічний |
— | n/a | 0 | — |
|
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування |
— | n/a | 2 | — |
|
|
М
|
Фінанси, банківська справа та страхування |
— | n/a | 3 | — |
|
|
М2
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | n/a | 2 | — |
|
|
М2
|
Фінанси, банківська справа та страхування Економічний |
— | n/a | 8 | — |
|
|
М
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 3 | 0 |
|
|
М
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 0 | 0 |
|
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 4 | 0 |
|
|
М2
|
Автомобільний транспорт |
— | n/a | 5 | 0 |
|