274 Автомобільний транспорт
- Зараховано: 7
- Оригіналів: 7
ПІБ | Заг.бал | Статус | Складові заг. балу | Квота | Д | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 Тихий С. О. | — | 522.500 | До наказу (б) |
162.5 160 9 30
|
— | + |
2 | 2 Зуєв Я. Г. | — | 482.500 | До наказу (б) |
162.5 172 6.8
|
— | + |
3 | 3 Хмельовий Д. В. | — | 432.000 | До наказу (б) |
150 121 8.1
|
— | + |
4 | 4 Анохін І. В. | — | 430.500 | До наказу (б) |
137.5 150 6.3
|
— | + |
5 | 5 Євсєєв О. А. | — | 411.500 | До наказу (б) |
112.5 150 6.3 6
|
— | + |
6 | 6 Сошка А. М. | — | 395.000 | До наказу (б) |
125 125 6.5
|
— | + |
7 | 7 Пищенко А. А. | — | 361.000 | До наказу (б) |
125 111 4.5
|
— | + |
8 | 8 Замай А. С. | — | 461.000 | Допущено |
150 170 6.1
|
— | — |
9 | 9 Цонда Р. Р. | — | 450.000 | Допущено |
150 156 6.4
|
— | — |
10 | 10 Неудачин М. І. | — | 450.000 | Допущено |
125 164 6 21
|
— | — |
11 | 11 Безбородов О. С. | — | 445.500 | Допущено |
137.5 150 5.7 21
|
— | — |
12 | 12 Сімонов С. О. | — | 441.000 | Допущено |
150 121 9
|
— | — |
13 | 13 Ткаченко М. В. | — | 436.500 | Допущено |
137.5 147 5.4 18
|
— | — |
14 | 14 Пяниця В. С. | — | 429.500 | Допущено |
162.5 111 7.6
|
— | — |
15 | 15 Сафонов М. О. | — | 420.000 | Допущено |
125 152 6.3
|
— | — |
16 | 16 Предатько А. В. | — | 382.000 | Допущено |
125 130 4.7
|
— | — |
17 | 17 Моденко Д. М. | — | 378.000 | Допущено |
125 111 6.2
|
— | — |
18 | 18 Шершньов І. М. | — | 377.500 | Допущено |
112.5 130 5.5
|
— | — |
19 | 19 Сокольський Г. Ю. | — | 370.000 | Допущено |
100 147 4.3
|
— | — |
20 | 20 Савенко О. Ю. | — | 362.500 | Допущено |
112.5 111 5.9
|
— | — |
21 | 21 Ярошенко В. Л. | — | 350.000 | Допущено |
125 107 3.8
|
— | — |
22 | 22 Кравченко В. В. | — | 177.000 | Зареєстровано |
9.7
|
— | — |
23 | 23 Гуменюк А. А. | — | 488.500 | Відхилено (б) |
162.5 168 7.8
|
— | — |
24 | 24 Галкін О. А. | — | 474.000 | Відхилено (б) |
150 152 7.1 21
|
— | — |
25 | 25 Мокрий Є. Д. | — | 467.500 | Відхилено (б) |
162.5 142 6.2 21
|
— | — |
26 | 26 Слепко Д. В. | — | 139.000 | Відмова |
5.9
|
— | — |