011 Освітні, педагогічні науки
- Оригіналів: 1
- Подано заяв: 21
- Оригіналів: 1
- Рекомендовано всього: 19
- Рекомендован на контракт: 19
- Рейтингові списки 2019 року
ПІБ | Заг.бал | Статус | Складові заг. балу | Квота | Д | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 Ковалишин Т. В. | — | 180.717 | Допущено |
166 177 174 10.6
|
— | — |
2 | 2 Феськів Р. В. | — | 178.845 | Допущено |
169 179 165 10
|
— | — |
3 | 3 Масира О. С. | — | 174.012 | Допущено |
186 159 161 10.8
|
— | — |
4 | 4 Бойко А. С. | — | 166.158 | Допущено |
174 174 133 10.6
|
— | — |
5 | 5 Климюк М. О. | — | 165.036 | Допущено |
190 135 153 10.4
|
— | — |
6 | 6 Пугач К. В. | — | 163.812 | Допущено |
154 149 175 9.2
|
— | — |
7 | 7 Леонова В. В. | — | 156.366 | Допущено |
158 157 135 10.3
|
— | — |
8 | 8 Ващук С. Ю. | — | 152.731 | Допущено |
137 147 149 8.9
|
— | — |
9 | 9 Клизуб І. А. | — | 152.694 | Допущено |
121 150 171 9.1
|
— | — |
10 | 10 Андрусишин У. П. | — | 150.960 | Допущено |
154 155 122 10.7
|
— | — |
11 | 11 Шинкаренко А. О. | — | 150.130 | Допущено |
147 135 143 8.8
|
— | — |
12 | 12 Кушнір В. М. | — | 142.188 | Допущено |
144 123 140 9.3
|
— | — |
13 | 13 Брановський І. Б. | — | 141.066 | Допущено |
118 132 165 5.8
|
— | — |
14 | 14 Токарчук Н. О. | — | 138.210 | Допущено |
127 137 137 7.2
|
— | — |
15 | 15 Мацевко Т. М. | — | 137.904 | Допущено |
138 123 135 8.4
|
— | — |
16 | 16 Мельник М. С. | — | 131.172 | Допущено |
119 123 133 8.1
|
— | — |
17 | 17 Захарчук А. М. | — | 130.882 | Допущено |
142 120 103 8.3
|
— | — |
18 | 18 Андрощук Т. О. | — | 130.662 | Допущено |
128 113 130 8.8
|
— | + |
19 | 19 Маковійчук Х. В. | — | 130.254 | Допущено |
138 123 105 9.9
|
— | — |
20 | 20 Галицька Т. В. | — | 129.132 | Допущено |
130 123 115 8.2
|
— | — |
21 | 21 Борис Х. В. | — | 126.721 | Допущено |
121 120 110 8.5
|
— | — |
22 | 22 Колісняк Р. Р. | — | 125.970 | Допущено |
107 113 145 6
|
— | — |
23 | 23 Сирватка С. Я. | — | 122.604 | Допущено |
125 121 102 7.8
|
— | — |
24 | 24 Ковальчук Н. М. | — | 121.788 | Допущено |
101 120 128 6.7
|
— | — |