Прохідний бал 141 Електроенергетика електротехніка та електромеханіка
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 |
---|---|
Усього заяв | 67 |
На бюджет | 37 |
Допущено до конкурсу | 35 |
Середній пріоритет допущених | 1 |
Рекомендовано | 10 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.500 |
Суперобсяг | 0 |
Фіксований обсяг | 10 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 |
Фіксовані обсяги / Регіональне замовлення | |
Рекомендовно всього | 10 |
На загальних підставах | 10 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.500 |
Квота-1 | 0 |
Квота-3 | |
Мін. бал (на загальних підставах) | 143.600 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 158.940 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 181.800 |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
10 | 35 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2023 | невідомо | невідомо | 25 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 34 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 5 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 5 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
10 | 30 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
20 | 30 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | 6 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 15 | 30 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
невідомо | 35 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 18 | 28 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ |