Прохідний бал 132 Матеріалознавство
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 |
---|---|
Усього заяв | 55 |
На бюджет | 30 |
Допущено до конкурсу | 27 |
Середній пріоритет допущених | 1 |
Рекомендовано | 12 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.000 |
Суперобсяг | 0 |
Фіксований обсяг | 12 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 |
Фіксовані обсяги / Регіональне замовлення | |
Рекомендовно всього | 12 |
На загальних підставах | 12 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.000 |
Квота-1 | 0 |
Квота-3 | |
Мін. бал (на загальних підставах) | 142.600 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 151.600 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 169.600 |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
11 | 55 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2023 | невідомо | невідомо | 18 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
12 | 28 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
25 | 25 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 13 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2022 | невідомо | невідомо | 5 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
15 | 35 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
невідомо | 3 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 18 | 35 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
18 | 40 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 26 | 40 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ |