Прохідний бал 132 Матеріалознавство
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 74 | 61 | 46 | 51 | 30 | 33 |
На бюджет | 73 | 50 | 36 | 26 | 14 | 16 |
Допущено до конкурсу | 72 | 49 | 36 | 24 | 13 | 16 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
Рекомендовано | 27 | 9 | 8 | 7 | 6 | 2 |
Середній пріоритет рекомендованих | 2.200 | 2.100 | 2.000 | 2.100 | 1.800 | 1.500 |
Суперобсяг | 13800 | 5880 | 5646 | 2536 | 1710 | 180 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 27 | 9 | 8 | 7 | 6 | 2 |
На загальних підставах | 26 | 9 | 8 | 7 | 6 | 2 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 2.200 | 2.100 | 2.000 | 2.100 | 1.800 | 1.500 |
Квота-1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 133.600 | 141.474 | 139.920 | 127.980 | 128.993 | 142.470 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 143.334 | 146.700 | 152.689 | 150.057 | 139.116 | 148.140 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 154.360 | 153.408 | 164.944 | 178.660 | 144.375 | 153.820 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
11 | 31 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
10 | 25 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
9 | 15 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
8 | 25 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 7 | 12 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
6 | 12 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 11 | 12 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ |