Прохідний бал 131 Прикладна механіка
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 110 | 116 | 178 | 119 | 119 | 95 |
На бюджет | 109 | 104 | 148 | 97 | 109 | 76 |
Допущено до конкурсу | 108 | 104 | 148 | 96 | 109 | 76 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Рекомендовано | 38 | 43 | 40 | 25 | 25 | 22 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.800 | 1.700 | 2.300 | 1.500 | 2.100 | 1.500 |
Суперобсяг | 13800 | 5880 | 5646 | 2536 | 1710 | 656 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 38 | 43 | 40 | 25 | 25 | 22 |
На загальних підставах | 36 | 41 | 39 | 25 | 24 | 22 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.800 | 1.700 | 2.300 | 1.500 | 2.100 | 1.500 |
Квота-1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 130.531 | 129.767 | 125.334 | 125.788 | 125.758 | 108.060 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 145.743 | 153.983 | 150.718 | 137.445 | 146.501 | 135.250 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 179.717 | 200.000 | 174.668 | 171.637 | 195.293 | 163.150 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
22 | 22 | ННІ Інженерії, виробництва та будівництва | ||||||||||
Рейтинг | 2024 |
|
22 | 22 | ННІ Інженерії, виробництва та будівництва | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
20 | 26 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
24 | 24 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
24 | 24 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
20 | 20 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
14 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
12 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
18 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 10 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 18 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 16 | 30 | ННІ Механічної інженерії,технологій та транспорту | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
16 | 60 | Механіко-технологічний | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
18 | 60 | Механіко-технологічний | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
10 | 60 | Механіко-технологічний | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 22 | 120 | Механіко-технологічний | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 22 | 120 | Механіко-технологічний |