Прохідний бал 131 Прикладна механіка
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 135 | 64 | 76 | 47 | 37 | 39 |
На бюджет | 128 | 59 | 56 | 29 | 19 | 27 |
Допущено до конкурсу | 122 | 56 | 55 | 28 | 18 | 26 |
Середній пріоритет допущених | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
Рекомендовано | 39 | 17 | 15 | 8 | 6 | 9 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.500 | 1.800 | 2.900 | 1.900 | 2.300 | 1.600 |
Суперобсяг | 13800 | 5880 | 5646 | 2536 | 1710 | 656 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 39 | 17 | 15 | 8 | 6 | 9 |
На загальних підставах | 38 | 17 | 15 | 8 | 6 | 9 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.500 | 1.800 | 2.900 | 1.900 | 2.300 | 1.600 |
Квота-1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 137.394 | 145.656 | 143.102 | 133.130 | 129.293 | 132.600 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 147.610 | 152.731 | 152.578 | 143.836 | 140.110 | 148.390 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 170.340 | 164.300 | 164.424 | 154.081 | 158.271 | 182.460 |
Мін. бал (квота-1) |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
21 | 49 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
20 | 40 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
17 | 25 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
15 | 45 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРІЇ, ТРАНСПОРТУ ТА АРХІТЕКТУРИ | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 15 | 20 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
17 | 20 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 17 | 20 | ФАКУЛЬТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ МЕХАНІКИ |