Прохідний бал 121 Інженерія програмного забезпечення
- signal_cellular_alt
- light_mode
- school
- readiness_score
Показник | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
---|---|---|---|---|---|---|
Усього заяв | 620 | 568 | 792 | 639 | 554 | 553 |
На бюджет | 435 | 451 | 393 | 359 | 374 | 397 |
Допущено до конкурсу | 426 | 444 | 388 | 353 | 370 | 391 |
Середній пріоритет допущених | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
Рекомендовано | 43 | 28 | 23 | 19 | 18 | 17 |
Середній пріоритет рекомендованих | 1.200 | 1.200 | 1.000 | 1.100 | 1.300 | 1.300 |
Суперобсяг | 11328 | 11143 | 2041 | 1706 | 1196 | 1209 |
Фіксований обсяг | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за співбесідою | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Рекомендовано за квотою-2 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Широкий конкурс | ||||||
Рекомендовно всього | 43 | 25 | 22 | 19 | 18 | 17 |
На загальних підставах | 38 | 23 | 20 | 18 | 18 | 16 |
Середній пріорітет рекомендованих на загальних підставах | 1.200 | 1.200 | 1.100 | 1.100 | 1.300 | 1.300 |
Квота-1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Мін. бал (на загальних підставах) | 159.250 | 192.712 | 187.680 | 187.884 | 182.376 | 185.130 |
Сер. бал (на загальних підставах) | 178.623 | 196.805 | 191.755 | 193.215 | 187.742 | 190.010 |
Макс. бал (на загальних підставах) | 200.000 | 200.000 | 198.594 | 197.880 | 193.698 | 198.190 |
Мін. бал (квота-1) | 158.810 |
Рейтинговий список | Рік | Останній зарахований на бюджет | Макс. бюджетних місць | Всього місць | Факультет | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Рейтинг | 2024 |
|
37 | 215 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2023 |
|
34 | 80 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2022 |
|
28 | 92 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2021 |
|
23 | 38 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2020 | невідомо | 19 | 34 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2019 |
|
18 | 34 | Факультет інформаційних технологій | ||||||||||
Рейтинг | 2018 | невідомо | 17 | 46 | Факультет інформаційних технологій |